Nákupní kluby → Slevy na oblečení až 80 %
- Internetové nákupní kluby prodávají značkové a neznačkové oblečení, doplňky nebo kosmetiku
- Sleva dosahuje až několika desítek procent z doporučené prodejní ceny
- Členství v klubu je otevřené, nebo je podmíněno pozvánkou od některého z již přijatých členů
Nákupní kluby v Česku
Zalando Lounge
Německý e-shop Zalando, který patří mezi největší evropské internetové obchody s módou, spustil v roce 2019 na českém trhu nákupní klub Zalando Lounge. Každý, kdo se do klubu zaregistruje, může nakupovat nejen oblečení, boty, módní doplňky, ale i domácí potřeby prémiových značek se slevou, která často dosahuje až 80 %.
Každý den je zveřejňováno 10 až 12 nových akcí, které jsou zaměřeny na konkrétní značky nebo určitý sortiment zboží. Kampaň obvykle trvá 3–5 dní a zboží je dostupné pouze do vyprodání zásob.
Značky na Zalando Lounge jsou velmi rozmanité, vedle poměrně dostupných značek jako je například adidas, Nike, Calvin Klein, Levi’s, Diesel, Replay, Gant nebo Tommy Hilfiger, se občas objeví kampaně s luxusními značkami Gucci, Versace, Jimmy Choo, Dolce&Gabbana a další. Výjimkou nejsou ani dětské značkové kousky od Ralpha Laurena nebo Benettonu.
Nakupovat mohou jen registrovaní uživatelé, registrovat se lze zdarma přímo na stránkách ZalandoLounge.cz.
Westwing
Na principu časově omezených prodejních kampaní se slevami, které dosahují až 70 %, funguje také e-shop Westwing.cz. Westwing se zaměřuje především na designový nábytek, dekorace a bytové doplňky, v nabídce ale najdete i kosmetiku, elektrospotřebiče, čistící prostředky nebo zahradní potřeby. Nové kolekce jsou zveřejňovány pravidelně, za pozornost určitě stojí výprodeje a sezónní slevy.
Zatím žádné komentáře