Zákaznická karta České pošty: Ušetříte čas, peníze a nemusíte vyplňovat podací lístky!
Svou zákaznickou kartu prostě pojmenovanou Zákaznická karta má od minulého týdne už i Česká pošta. Balík ani dopis za polovic s ní nepošlete, rozzlobeného ptáka z plyše vám taky nedají, přesto se karta vyplatí.
Nejen proto, že se firmám a fyzickým osobám vydává zdarma.
Rozlučte se s podacími lístky
U firemní i osobní karty je poskytována sleva na zasílání obyčejných, doporučených a cenných psaní. Dle jejich objemu činí 1 – 3 Kč za každý odeslaný kus, což sice nijak závratná částka, ale je to takový hezký bonus k výhodám níže uvedeným.
Stoleček s přivázanou propiskou (inu, krade se všechno) a přihrádka s různobarevnými lístky patří k nezbytnému vybavení každé pošty. Malé lístečky s minimální gramáží papíru se učilo vyplňovat už na základních školách. Se zákaznickou kartou je vypisování podacích lístků konec – stačí přijít s kartou v ruce rovnou do fronty a adresa odesílatele se načte sama.
Potvrzení o (ne)doručení zásilky vám bude automaticky zasláno na email uvedený v žádosti o kartu.
PostBox pro firmy – nechoďte na poštu, pošťák si zásilky vyzvedne sám
Zajímavou službu navíc přináší karta firmám. PostBox je mobilní schránka, kterou pošta zdarma umístí do prostor vaší firmy. Stačí měsíčně poslat alespoň 50 zásilek a pošta si bude zásilky přebírat přímo u vás. Odpadá tak zdlouhavé chození na poštu.
Zasílat tímto způsobem lze obyčejné a doporučené dopisy, pošťák vás bude navštěvovat dle domluvy denně a naráz je schopný převzít až 40 zásilek.
Platit můžete buď v hotovosti, nebo kreditem PostBox. Více informací o službě PostBox naleznete na stránkách České pošty.
Kde si objednat Zákaznickou kartu České pošty?
Kartu si můžete objednat na libovolné pobočce pošty, nebo na stránkách Zakaznicka-Karta.cz. To doporučujeme. V pátek odpoledne jsme kartu objednali a do vlastních rukou dorazila následující týden ve čtvrtek.
Vydání a zaslání karty je zdarma, firmy si mohou objednat zdarma až 10 karet na každou pobočku. První dvě jsou zdarma, za každou další se platí 50 Kč.
Fajn urychlení procesu, že by pošta šla do sebe?
OdpovědětTaky mám takový pocit. Ještě by bylo fajn, když by šlo dobírky platit kartou. :)
OdpovědětNe, neurychlí to proces. Možná vám zjednoduší práci-Sám sem si ji pořídil a co sem mluvil s poštačkama spíš to zdržuje, protože překvapivě někdo to musí udělat za vás.
OdpovědětPozor, Zákaznická karta není zdarma, za slevu prodáváte své soukromí - váš e-mail i telefon mohou být spamovány firmami, s nimiž má ČP smlouvu, viz podmínky! ("Odesláním žádosti žadatel souhlasí s využitím svých údajů uvedených v žádosti, a to pro zasílání obchodních sdělení ČP a smluvních partnerů ČP ve smyslu § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Žadatel může svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat blokací všech svých Zákaznických karet na kterékoli poště nebo na lince Centra zákaznických karet 840 111 224.")
OdpovědětZdravím Jakube, je to tak. Osobně mi od května přišly 1 - 2 adresné reklamy na služby České pošty.
OdpovědětPři objednávce zákaznické karty jsem došel až k "pokračovat" když jsem vyplnil všechny rubriky. Na pokračování nedošlo k žádné reakci, nevím, zda tedy je objednávka správná,či nikoliv. Děkuji za vysvětlení. Varnsdiorf 4.2.2015 v 17,55
OdpovědětZdravím Vladislave, pokud Vám nepřišel žádný email, formulář vyplňte znovu.
OdpovědětObjednala jsem si zákaznickou kartu s adresou trvalého bydliště v Třebíči, *************. Nemohu ji využít na SIPO, protože tam mám adresu **********. Jak to mohu změnit? Děkuji Vlková
OdpovědětDobrý den, nejjednodušší bude, když se příležitostně zastavíte na poště v místě vašeho trvalého bydliště a tam problém vyřešíte. Hezký den
OdpovědětTak kartu jsem si malem zaridil, alespon do te nez jsem si precetl jejich podminky, konkretne cast o obchodnich sdelenich (viz. konce commentu). Kratce receno, bude me to spamovat mail reklamama a ja za to dostanu naprosto trapnou slevu, bereme-li v potaz ze konkurence posty vychazi leveneji (nebudu jmenovat at to nevypada ze delam reklamu). Mozna se to nekomu vyplati, ale jelikoz postu pouzivam jenom kdyz fakt musim, tak mi to neprijde zase take vyhodne... "Odesláním žádosti žadatel souhlasí s využitím svých údajů uvedených v žádosti, a to pro zasílání obchodních sdělení ČP a smluvních partnerů ČP ve smyslu § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Žadatel může svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat blokací všech svých Zákaznických karet na kterékoli poště nebo na lince Centra zákaznických karet 840 111 224."
OdpovědětDoporučuji si pro tyto účely zřídit speciální emailovou schránku. Ideálně třeba na Gmailu, který celkem účinně filtruje poštu od spamu a navíc lze celkem efektivně sledovat původce. Za adresu stačí přidat plus a pak cokoliv, co identifikuje odesílatele. Čili v tomto případě uveďte jako email třeba mail+ZakaznickaKartaCz@gmail.com - e-mail bez problémů dorazí...
OdpovědětDobrý den, mám dotaz. Když přijdu na poštu se zákaznickou kartou, díky načtení informací právě ze zmíněné karty vyjede má adresa a paní za přepážkou to nalepí na obálku/balíček? Nebo na tom, co posílám, moje adresa vůbec nebude? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. :)
OdpovědětDobrý den, Viviano, takhle to nefunguje. Na balíčku či obálce musí stále být adresa odesílatele. To usnadnění je v tom, že díky zákaznické kartě není nutné vyplňovat podací lístek.
OdpovědětDobrý den, je logické, že tam musí být adresa příjemce, z karty se paní za přepážkou nedozví, komu to má poslat. :D Myslela jsem, zda se musí na balíček uvádět odesílatel (tedy já), nebo paní si to načte z karty a nalepí papírek na balíček s mou adresou a jménem, nebo ne a na tom balíčku bude jen adresa příjemce (tedy toho, komu to posílám). :)
OdpovědětTa adresa odesílatele tam musí být napsané, pošťačka nalepí pouze samolepku s čárovým kódem zásilky.
OdpovědětDobře děkuji za odpověď. Přeji pěkný zbytek dne. :)
Odpovědětprosím oinformaci mám zákaznickou kartu vztahuje se na vybírání dop.pošty když pro í půjde manželka ansb co k tomu musím mít a jaká je cena. Děkuji za odpověď
Odpovědětzakaznickou kartu jsem mnel ale ztratil novou jste zamítlý výstavit co mám dělat
OdpovědětDobrý den, my jsme nikomu nic nezamítli. Obraťte se na Českou poštu.
OdpovědětDobrý den,dvakrát jsem u české pošty žádala o vystavení karty a tohle mi napsali, nechápu proč. Zákaznická karta ČP Vážený zákazníku, Je nám líto, ale Vaši žádost o Zákaznickou kartu České pošty nebylo možné vyřídit. Obraťte se prosím na linku Centra zákaznických karet, kde Vám pomůžeme dát vše do pořádku. Vaše Česká pošta.
OdpovědětDobrý den, doporučuji se obrátit přímo na Českou poštu. Tam budou vědět, kde je problém.
Odpovědětdobrý den vlastním zákaznickou kartu české pošty a ráda bych si přidala ke své kartě manžela abych mohla vyzvednout třeba doporučený dopis chtěla bych se zeptat jestli taková možnost existuje pokud ano jak mám postupovat děkuji předem
OdpovědětDobrý den, chtěla jsem se informovat, jsem vlastníkem zákaznické karty, vždy jsem ji využívala při platbě inkasa, která je adresovaná na manžela, ale dnes mi ji na poště odmítli vzít. Děkuji
OdpovědětDobrý den, dotaz tedy zní…?
OdpovědětChci si objednat zákaznickou kartu ale vůbec to nejde, nelze vyplnit adresu. Máte tam nějakou chybu!!!
OdpovědětNelze objednat zákaznickou kartu protože nejde vyplnit adresa. Máte tam nějakou chybu!!!
OdpovědětNe. Chybu tam možná má Česká pošta, ne Skrblík.
OdpovědětVážení, chtěl jsem se účastnit Vámi inserované soutěže 29.11.-12.12.17 ale nelze přes uvedený portál najít možnost pžihlášení se. Č.mé karty- 3000089582 101. Děkuji, s pozdravem JP
OdpovědětDobrý den, pane Procházko, zde jste na Skrblíkovi. Skrblík je informační web, který radí lidem, kde a jak je možné ušetřit. Přihlášení musíte provést přímo na stránkách České pošty.
OdpovědětMuže s mou zákaznickou kartou zaplatit me balíčky na poště manžel i když není majitelem karty? Děkuji za rychlou odpověď Katka
OdpovědětDobrý den, jsem vlastníkem zákaznické karty. Koupila jsem byt, mám novou adresu,jak postupovat. Nikde jsem se nedočetla,změnu nebo úpravu osobních údajů. Používám kartu při placení Sipa,ale momentálně mi nesouhlasí adresa.Děkuji G. M.
OdpovědětDobrý den chtěl bych si objednat 2 zákaznické karty.Jelikož máme s manželkou stejný mail, tak jestli je možno tu druhou na jméno Alena Zedková. Děkujeme za kladné vyřízení Zedka
OdpovědětDobrý den, k vyřízení zákaznické karty České pošty se musíte obrátit přímo na Českou poštu. My jsme Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit.
OdpovědětDobrý den dostala jsem email,že žádost o zákaznickou kartu byla zamítnuta. Mohu poprosit o zdělení proč? Děkuji Dagmar Dontová
OdpovědětDobrý den, paní Dontová, s dotazem se musíte obrátit přímo na Českou poštu. My jsme Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit.
OdpovědětJak prosím postupovat při změně adresy?
OdpovědětDobrý den chtěla bych se optat proč nemohu dostat zákaznickou kartu.Je to z toho důvodu,že jsem už v minulosti kartu měla?Bohužel ji nemohu najít.Je možnost zaslání nové zákaznícké karty na mou adresu Dagmar Dontová,Přepychy 6,Vápno 53316
OdpovědětChtěla bych nahlásit ztrátu zákaznické karty ještě neaktivované,rovněž se za to omlouvám.Prosím vás tímto o novou jestli je to možné.Děkuji Pavlíková
OdpovědětDobrý den, paní Pavlíková, zde jste na webu Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit. S žádostí o novou zákaznickou kartu se musíte obrátit přímo na Českou poštu.
OdpovědětDobrý den, mám kartu České pošty a potřebovala bych novou s novou adresou, co mám proto udělat? Děkuji
OdpovědětDobrý den, v registračním formuláři ke kartě (https://www.zakaznicka-karta.cz/soukrome-osoby) není možné vložit hodnotu do pole pro PSČ, které je povinné. Zkoušel jsem v prohlížečích Chrome a Firefox včetně soukromého režimu a bez úspěchu. Předem děkuji za opravu.
OdpovědětDobrý den, Romane, co my s tím máme dělat? Máme to České poště opravit? Myslím, že bude lepší, když se obrátíte přímo na poštu.
OdpovědětJak kartu použít při posílání online pohlednic?
OdpovědětOd loňského listopadu jsem opakovaně žádala o zákaznickou kartu, marně. Po odeslání žádosti, kterou jsem vyplnila na stránkách České pošty mi bylo sděleno: "Vážený zákazníku, Je nám líto, ale Vaši žádost o Zákaznickou kartu České pošty nebylo možné vyřídit. Obraťte se prosím na linku Centra zákaznických karet, kde Vám pomůžeme dát vše do pořádku. Poradíte, prosím, jak kartu mohu získat? Děkuji Iva
Odpovědětzakaznickou kartu mam ja i rodiče. prestehovali jsme se a karty máme na starou adresu a jak máme postupovat? dekuji za odpoved
Odpovědět