Jak vyměnit IQOS
-
Údržba IQOS
Pro správnou funkčnost IQOS a vychutnání každé HEETS náplně je důležité pravidelné čištění holderu. Při koupi IQOS zařízení dostanete v balení čisticí kartáček.
Výrobce IQOS doporučuje zařízení pravidelně čistit po každých 20 vykouřených HEETS náplních. A vás možná v souvislosti s kouřením bude i zajímat, jak mít bílé zuby.
-
Nejčastější závada IQOS
Nejčastější závadou IQOS zařízení může být špatné čí úplně nefunkční dobíjení jak dobíjecí stanice, tak i holderu. V obou případech poznáte problém podle červené blikající diody zařízení. Dříve, než budete řešit výměnu zařízení, proveďte restart IQOS současným stisknutím tlačítka bluetooth a power.
-
Jak vyměnit IQOS
Výrobce IQOS aktuálně přistupuje ke každé reklamaci ve prospěch uživatele. Výměna IQOS zařízení probíhá vždy kus za kus. Jako první je nutné kontaktovat IQOS linku na čísle 800 413 413.
Po spojení s operátorem a vysvětlení problému se domluvíte kde a jakým způsobem IQOS vyměníte. IQOS operátor vám zašle SMS zprávou kód, se kterým budete moci navštívit servisní místo. Platnost SMS kódu je 30 dnů. Bez SMS kódu nebude výměna IQOS provedena.
-
Kde vyměnit IQOS
Nejjednodušší způsob výměny IQOS je v oficiálních obchodech a stáncích. Na těchto místech k výměně IQOS nepotřebujete žádný SMS kód. Ten využijete v případě návštěvy prodejen Geco, Valmont, Peal a čerpacích stanic MOL.
Nejbližší místo pro možnou výměnu vám sdělí operátor na IQOS lince, případně ho naleznete na oficiálních stránkách IQOS.
-
Co je důležité mít pro výměnu IQOS
Pro výměnu IQOS budete potřebovat zařízení u kterého je důležité znát výrobní číslo. Každá část, tedy dobíjecí stanice i holder, má své vlastní výrobní číslo. U dobíjecí stanice je toto číslo uvedeno zboku zařízení v horní části. Na holderu naleznete výrobní číslo po sejmutí krytky nahřívací čepele.
A pokud nechcete řešit problémy s cigaretami, podívejte se, jak přestat kouřit.
Dobrý den cigareta mi nepracuje správně bliká červeně tga1 04y děkuji
OdpovědětDobrý den,ulomil se mi jazýček,ten nahřívací,co stím mam dělat,děkuji
OdpovědětDobrý den prosím vás ulomil se mi jazýček? přístroj je ještě v záruce.
OdpovědětD9bry deň,už som 2x reklamoval aikoss zlaty..nechceli mi ho vymeniť,lebo práve vtedy išiel.. doma mi raz ide..raz nie..prosím ako postupovať ďalej dakujem
OdpovědětDobrý den, také se mi ulomil jazýček, přístroj by měl být v záruce, ale dostala jsem od kamaráda a samozřejmě bez účtenky :( dohledání bohužel a přístroj registrován na někoho jiného asi. To jsou ty nevhodné dary :(.
Odpovědět