Jak objednat Uber
-
Jak objednat Uber
Abyste mohli používat aplikaci Uber, musíte se zaregistrovat. Jízdu můžete následně objednat přímo z aplikace ve svém chytrém telefonu.
Do pole „Kam to bude?“ zadejte cíl své cesty a potvrďte. Následně klepněte na tlačítko „Potvrdit“.
Místo vyzvednutí lze určit dle vaší aktuální polohy nebo zobrazte mapu a změňte adresu.
V některých případech můžete vybrat typ auta.
Třída Economy
- UberX – automobil pro 1-4 osoby,
- Pool – automobil pro 1 – 2 osoby,
- UberXL – automobil pro 1 – 6 osob.
Třída Premium
- Black – luxusní automobil s profesionálním řidičem pro 1 – 4 osoby,
- Black SUV – luxusní automobil s profesionálním řidičem pro 1 – 6 osob.
Jakmile máte všechny kroky hotové, potvrďte kliknutím na „Objednat“. Může se stát, že vás aplikace vyzve, abyste potvrdili místo vyzvednutí.
Následně musíte vyčkat, než řidič objednávku potvrdí. Po potvrzení se na mapě zobrazí poloha řidiče a čas příjezdu.
Jakmile bude řidič blízko, aplikace vás automaticky upozorní.
Než nastoupíte, zkontrolujte poznávací značku, značku modelu auta a fotku řidiče. Pokud něco z toho neodpovídá, nenasedejte.
V cíli provedete platbu. V některých oblastech si můžete vybrat z plateb v hotovosti, kartou nebo kreditem Uber Cash.
Následně ohodnoťte jízdu. V aplikaci můžete poslat řidiči spropitné i pochvalu.
-
Jak objednat Uber na čas
Jízdu s Uberem si můžete rezervovat až 30 dní předem.
Otevřete aplikaci ve vašem chytrém telefonu a v horní části obrazovky klikněte na ikonu hodin.
Zvolte si parametry:
- datum,
- čas,
- místo vyzvednutí,
- cílová destinace,
- metoda platby.
Jízdu potvrdíte tlačítkem „Naplánovat uberpop“.
A máte hotovo.
Tato forma je ideální pro objednání odvozu na letiště. Podívejte se, kam můžete letět. Levné letenky. Nebo se nechte odvézt na nákupy nového a moderního oblečení. Perfektní tipy pro vás má módní hlídka.
-
Jak kontaktovat Uber
Máte nějaký problém a potřebujete kontaktovat Uber? Ale jak?
Uber nedisponuje telefonickým kontaktem. Proto sami doporučují kontakt přímo prostřednictvím aplikace.
Kontaktování v návaznosti na uplynulé jízdy
Pokud chcete kontaktovat Uber v návaznosti na jízdu, kterou jste uskutečnili, stačí Vám spustit aplikaci.
V levém horním rohu se nachází menu. Zde najdete položku „Tvé jízdy“ a vyberete jízdu, které se týká váš dotaz.
Následně v sekci nápověda vyberete, čeho problém se týká. Může to být:
- ztratil jsem věc,
- byl mi naúčtován poplatek za zrušení cesty,
- byla mi účtována nesprávná částka,
- zpětná vazba řidičů,
- zpětná vazba k autu,
- účtování a účtenky,
- potíže s promo akcí.
Připíšete podrobnější popis problému a zprávu odešlete. Do 24 hodin by vás měl kontaktovat, prostřednictvím e-mailu, pracovník podpory.
Kontaktování s technickým problémem či jiným dotazem
Ostatní dotazy a problémy můžete řešit přes Facebook a to zprávou na oficiální stránce Uberu (@ubercesko).
Lze využít i e-mailovou adresu: support.prague@uber.com.
Nebo klasicky poštou na adresu oficiálního sídla
Uber Czech Republic Technology, s. r. o.
Thámova 166/18, Karlín
186 00 Praha 8 -
Lze objednat Uber pro firmy?
Odpověď je jednoduchá. Ano, lze.
Jen se jmenuje Uber for Business. Jedná se o digitální centrálu, která má přehled o všech jízdách, fakturuje, vykazuje jízdy a hlásí výdaje.
Pomocí této aplikace můžete přepravovat nejen sebe, ale i své klienty a ostatní osoby.
Aplikace obsahuje řídicí panel, kde spravujete všechny cesty a určujete, kdo může váš Uber využívat. Nastavíte si zde i to, jaká auta budete využívat, maximální útratu a také jak chcete náklady hradit.
Stačí si založit firemní profil. Zde zadáte název firmy, pracovní email, telefonní číslo a velikost týmu a začít. Pokud si nebudete vědět rady, můžete si požádat o pomoc specialisty.
Dobrý den chtěla bych se zeptat mám promo kód sleva na objednání jídla jak to mám prosím udělat dekuji
Odpovědět