Letecká společnost Korean Air byla založena roku 1969 v Jižní Koreji. Základna se nachází na letišti Soul Incheon.
Národní jihokorejský dopravce obsluhuje 126 destinací ve 44 státech světa. Hustá síť linek pokrývá území východní Asie, mnoho spojů létá také do Evropy a Severní Ameriky. V žebříčku 200 nejlevnějších aerolinek světa se umístil v první polovině, konkrétně na 65. pozici.
Agentura Skytrax řadí Korean Air mezi čtyřhvězdičkové dopravce. Průměrné stáří flotily je 10,1 let (údaj z července 2020).
Korean Air provozuje z Prahy pravidelný celoroční spoj na svou základnu Soul Incheon. Odlety jsou vždy 3x – 4x týdně.
Z okolních zemí létá dopravce do Vídně, Frankfurtu či Budapešti.
Korean Air nabízí odbavení z pohodlí domova prostřednictvím webových stránek. Je potřeba znát jméno pasažéra, datum odletu a kód rezervace či číslo letenky.
Na let se takto odbavíte s předstihem 48 hodin. V případě letu do USA a Kanady lze check-in provést 24 hodin před odletem.
Během odbavení si lze bezplatně zvolit sedadlo.
Odbavit se můžete i pomocí mobilní aplikace Korean Air. K dispozici je na Google Play a App Store.
Standardní odbavení na letišti je u Korean Air zdarma. Přepážky se otevírají zpravidla 2 až 3 hodiny před plánovaným odletem.
Na vybraných letištích naleznete samoodbavovací kiosky.
Každý cestující s Korean Air má nárok na bezplatnou přepravu příručního zavazadla a jednoho menšího osobního předmětu (např. kabelka či batoh).
Cestovní třída | Počet kusů | Maximální rozměry | Váhový limit |
---|---|---|---|
Economy | 1 | 55 x 40 x 20 cm | 10 kg |
Odbavené zavazadlo je zdarma i u nejnižšího tarifu. V tabulce uvádíme přehled pro cesty z/do Evropy.
V případě vnitrostátního letu je povoleno zavazadlo o hmotnosti 20 kg, pro lety do Severní Ameriky lze odbavit dvě zavazadla, každé o hmotnosti 23 kg.
Součet tří stran odbaveného zavazadla nesmí přesáhnout 158 cm.
Cestovní třída | Počet kusů | Váhový limit |
---|---|---|
Economy | 1 | 23 kg |
Prestige a výše | 2 | každé 32 kg |
Korean Air lze kontaktovat na českém tel. čísle +420 800 142 543 nebo +420 222 710 171. Linky jsou dostupné denně od 9:00 do 17:00.
Dopravce je k dispozici i v aplikaci Messenger.
Pokud váš let měl zpoždění nebo byl úplně zrušen, měli byste mít nárok na kompenzaci. Před odesláním formuláře na stránkách dopravce (naleznete jej po příhlášení do účtu) si pečlivě prostudujte náš článek s návodem, jak správně o tyto kompenzace žádat. Za odeslání formuláře nic neplatíte, vše je zdarma a je vždy výhodnější o svůj nárok požádat.
Letěli jste se společností Korean Air? Jak jste byli spokojeni s kvalitou nabízených služeb? Co se vám líbilo a co naopak ne? Podělte se s námi o své zkušenosti do komentářů. Děkujeme.
Šetříme vám peníze. Ukazujeme, kde zbytečně přeplácíte.
Nejsme žádní poradci. Jsme novináři, naši prací je předávat informace.
Skrblík je zdarma. Financuje nás reklama, ne peníze čtenářů.
Jsme féroví. Doporučujeme jen to, čemu sami věříme.
Jsme lidi a chybujeme. Nepřesnosti se však snažíme rychle opravit.